martes, 13 de enero de 2009

Aquest quadrimestre... ja acaba.

Com veureu en el meu títol, el quadrimestre de Noves tecnologies aplicades a l'educació s'acaba. Podem dir que ha sigut un quadrimestre ple de coneixements nous. Ha sigut, també, una de les primeres matèries que m'han posat en contacte amb el món l'escola, els mestres, els nens...
Amb tot el que he après estic segura que em servirà de molta utilitat a l'hora de aplicar-ho en les escoles.


Per finalitzar, com en aquestes últimes sessions les hem dedicat a les exposicions que s'han fet per grups m'ha semblat adient que fagi un petit esment d'aquestes. Aquestes exposicions podríem dir que són una part molt important de l'assignatura. Així que poso el bloc dels meus companys de classe que os presenten els temes següents:


1. Edu 3.cat:









2. viquipèdia











3. La pissarra digital









4. La ràdio a l'escola







5. el youtube







6. JClic








7. XTEC






Així finalitzo el meu bloc temporalment. Amb aquesta assignatura m'ha fet conscienciar de l'importància dels blocs així que suposo que obriré un altre.

Espero que us hagi agradat !

No hay comentarios: